Subject: FW: Väljavõte kinnistusraamatust - Estonian Sustainable Forestry OÜ ja Karusambla OÜ
From: "Karin Tartu | Ellex" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Cc: "Margit Parve" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Feb 2024 10:59:12 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Lisaks allolevale küsin, et kas oleks alternatiivselt võimalik saada
info/kinnitus selle kohta, et ühingutele Estonian Sustainable Forestry OÜ
ja Karusambla OÜ kuuluvate kinnisasjade registriosades olevates andmetes
ei ole alates 09.11.2023 tehtud muudatusi või kui on, siis milliseid.

Mõistan, et registril on palju tööd aga kuna meie jaoks on tegemist
kiireloomulise asjaga, siis oleksin väga tänulik kiire vastuse eest või
info eest selle kohta millal andmeid või küsitud kinnitust/infot oleks
võimalik saada. Tänan ette!

Karin Tartu
Senior Associate | Ellex Raidla
+372 5340 8247

From: Karin Tartu | Ellex
Sent: Sunday, February 11, 2024 6:52 PM
To: 'Margit Parve' <[email-masked]>
Subject: RE: Väljavõte kinnistusraamatust - Estonian Sustainable Forestry
OÜ ja Karusambla OÜ

Tere

Pöördun uuesti samasuguse palvega nagu novembris: paluksin ajakohaseid xls
kujul väljavõtteid kinnistusraamatust, milles kajastuks ühingutele
Estonian Sustainable Forestry OÜ ja Karusambla OÜ kuuluvate kinnisasjade
andmed, sh andmed kõigist registri jagudest.

Tellijaks ja maksjaks endiselt lepinguline kasutaja Ellex Raidla
Advokaadibüroo.

Tervitades

Karin Tartu
Senior Associate | Ellex Raidla
+372 5340 8247

From: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 21, 2023 12:26 PM
To: Margit Parve <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Väljavõte kinnistusraamatust (416+288 registriosa)

Tere

Tänan, andmed käes.

Tervitades

Karin Tartu
Senior Associate | Ellex Raidla
+372 5340 8247

From: Margit Parve <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 20, 2023 4:56 PM
To: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Väljavõte kinnistusraamatust (416+288 registriosa)

Tere

Saadan täiendatud päringud.

Vabandame eksituse pärast.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.

From: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, November 17, 2023 10:44 AM
To: Margit Parve <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Väljavõte kinnistusraamatust (416+288 registriosa)

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Vabandust, üks küsimus siiski veel. Saadetud tabelites kajastub esimese
jao andmetes ainult esimese kande numbriga andmed, ehk kui esimeses jaoks
on ka teine kanne (nt kinnistu kasuks seatud koormatised), siis need
andmed on puudu (näiteks kinnistu 13573602 puhul I jao 2. kanne kinnistu
kasuks kantud reaalservituudi kohta). Kas oleks võimalik need lisada?

Tänan.

Karin Tartu
Associate | Ellex Raidla
+372 5340 8247

  _____

From: Margit Parve <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 16, 2023 10:25 AM
To: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Väljavõte kinnistusraamatust (416+288 registriosa)

Tere

Meie käest tellitud andmeid ei ole võimalik väljastada registriosakonna
digitempliga.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.

From: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 15, 2023 4:25 PM
To: Margit Parve <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Väljavõte kinnistusraamatust (416+288 registriosa)

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tänan andmete eest. Küsin juurde, et kas oleks võimalik need andmed
(failid) saada ka registriosakonna digitempliga?

Kõike paremat

Karin Tartu
Senior Associate | Ellex Raidla
+372 5340 8247

From: Margit Parve <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 9, 2023 3:47 PM
To: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Väljavõte kinnistusraamatust (416+288 registriosa)

Tere

Saadan andmed.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.

From: Kaidi Kirs | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 9, 2023 3:11 PM
To: Margit Parve <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Martin Käerdi | Ellex
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Väljavõte kinnistusraamatust (416+288 registriosa)

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tänan arve eest!

Arve on tasutud, mk on lisatud kirjale.

Heade soovidega

Kaidi Kirs
Chief Accountant/Office Manager |
<https://ellex.legal/lawyers/Kaidi-Kirs/> Profile
T. +372 640 7170 | M. +372 5665 7697

<https://www.google.com/maps/place/Ellex+Raidla+Advokaadib%C3%BCroo+O%C3%9
C/@59.4323456,24.7427953,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xa1b3ea80044ec86f!8m2!3d
59.4323456!4d24.7427953> Kaarli pst 1 / Roosikrantsi 2, EE-10119 Tallinn,
Estonia

Estonia • Latvia • Lithuania
Ellex Raidla is part of  <http://ellex.legal/> Ellex - Baltic circle of
legal excellence

From: Margit Parve <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 9, 2023 11:52 AM
To: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Väljavõte kinnistusraamatust (416+288 registriosa)

Tere

Saadan arve. Peale arve tasumist saatke palun maksekorraldus või info
makse kohta, seejärel saadan tellitud andmed.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.

From: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 9, 2023 9:34 AM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Väljavõte kinnistusraamatust (416+288 registriosa)

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kinnitan tellimuse tingimusel, et saame andmed hiljemalt nädala lõpuks.
Tänan!

Karin Tartu
Senior Associate | Ellex Raidla
+372 5340 8247

From: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 8, 2023 4:49 PM
To: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Väljavõte kinnistusraamatust (416+288 registriosa)

Tere

Saadan hinnapakkumise Kinnistusraamatu andmete kohta. Päringu vastuseks
704 registriosa.

Hind terve registriosa andmete kohta:  704 x 3 = 2112 eurot

Andmetöötlus: 1 tund X 60 + KM =  72 eurot

HIND KOKKU: 2184 eurot.

Andmete tellimiseks palun kinnitada hinnapakkumine.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.

From: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, November 3, 2023 1:26 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Väljavõte kinnistusraamatust (416+288 registriosa)

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kas oleks palun võimalik tellida xls kujul väljavõtteid
kinnistusraamatust, milles kajastuks ühingutele Estonian Sustainable
Forestry OÜ ja Karusambla OÜ kuuluvate kinnisasjade andmed, sh andmed
kõigist registri jagudest.

Tellijaks ja maksjaks oles lepinguline kasutaja Ellex Raidla
Advokaadibüroo.

Tänan ette!

Karin Tartu
Senior Associate |  <https://ellex.legal/lawyers/Karin-Tartu/> Profile
T. +372 640 7170 | M. +372 5340 8247

<https://www.google.com/maps/place/Ellex+Raidla+Advokaadib%C3%BCroo+O%C3%9
C/@59.4323456,24.7427953,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xa1b3ea80044ec86f!8m2!3d
59.4323456!4d24.7427953> Kaarli pst 1 / Roosikrantsi 2, EE-10119 Tallinn,
Estonia

Estonia • Latvia • Lithuania
Ellex Raidla is part of  <http://ellex.legal/> Ellex - Baltic circle of
legal excellence
Tier 1 Law Firm in the Baltics | Law Firm of the Year - the Baltics
2020-2021 and Northern Europe 2022 by The Lawyer

Follow us on  <https://www.linkedin.com/company/ellex-legal/> LinkedIn and
<https://www.facebook.com/EllexRaidla/> Facebook.

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2023_3.pdf> ,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> Ellex Valiunas ir partneriai, and the privacy policy is
available  <https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its
contents are confidential. If you are not the intended recipient of this
email, please delete it and notify the sender.

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2023_3.pdf> ,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> Ellex Valiunas ir partneriai, and the privacy policy is
available  <https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its
contents are confidential. If you are not the intended recipient of this
email, please delete it and notify the sender.

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2023_3.pdf> ,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> Ellex Valiunas ir partneriai, and the privacy policy is
available  <https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its
contents are confidential. If you are not the intended recipient of this
email, please delete it and notify the sender.

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2023_3.pdf> ,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> Ellex Valiunas ir partneriai, and the privacy policy is
available  <https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its
contents are confidential. If you are not the intended recipient of this
email, please delete it and notify the sender.

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2023_3.pdf> ,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> Ellex Valiunas ir partneriai, and the privacy policy is
available  <https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its
contents are confidential. If you are not the intended recipient of this
email, please delete it and notify the sender.

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2024.pdf> ,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> Ellex Valiunas ir partneriai, and the privacy policy is
available  <https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its
contents are confidential. If you are not the intended recipient of this
email, please delete it and notify the sender.